[software-liber] Re: De ce nu ne vedem si in Constanta ??

Alex Eftimie alex la rosedu.org
Joi Iun 26 13:21:53 EEST 2008

2008/6/26 aygun <Abibula.Aygun la gmail.com>:

> Salutari from Constanta !
>
> Observ pe aceasta lista ca majoritatea vorbesc de intalniri la Brasov
> sau la Sibiu . Ok si asa dar nimeni nu se gandeste ca este plin sezon
> si multi vin spre mare ? De ce nu o intalnire si la mare ? Cred ca
> este si asta o optiune. Voi ce parere aveti ?

AFAIK Constanta/litoralul românesc sunt încă o opțiune costisitoare
pentru vizitatori. Brașov și Sibiu au avantajul de a fi în mijlocul
țării, astfel ca toată lumea să fie la o distanță rezonabilă.
Întâlnirea este propusă pentru a doua săptămână din octombrie, când nu
mai este sezon.

--
Alex Eftimie