[software-liber] Re: Propunere logo...

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Iun 26 13:42:22 EEST 2008

În data de Jo, 26-06-2008 la 09:01 +0300, Nicu Buculei a scris:

> Bun venit la creerea unui logo in "piata publica"...
:)

> Exista o multime de stiluri in care poate fi realizat un logo (de la
> clasicul si sobrul logo IBM pina la simplistul Nike sau cele multicolore
> din epoca Web 2.0) si atitea metode de a ajunge la unul incit va fi
> imposibil sa multumesti pe toata lumea.
> Si toata lumea stie sa faca un logo, asa ca eu unul m-am abtinut de la
> comentarii directe - http://en.wikipedia.org/wiki/Bikeshed
Mult adevăr grăiești!

> Nu e nevoie de surse, se poate face tracing :p
>
> De fapt nu e greu de reprodus: un cerc, un betisor si doua cirlige.

> Pentru ca nu eu am formulat tema, nu eu imi dau cu parerea. Dar pot
> intreba: s-a dorit un logo neutru? Unul ilustrativ? Unul eye-catching?
Nici nu știu dacă a fost formulată o temă. Am vrea un logo nou dar nu cred
că știe cineva cum ar trebui să arate :(

Aș fi recunoascător dacă ai putea face și tu o propunere pentru logo.

Of. Nu știu ce să facăm dar cred că vom fi nevoiți să votăm .

Aveți alte idei pentru a rezolva?

--
Adi Roiban