[software-liber] Re: De ce nu ne vedem si in Constanta ??

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Iun 26 13:43:23 EEST 2008

Salut.
În data de Jo, 26-06-2008 la 03:16 -0700, aygun a scris:
> Salutari from Constanta !
>
> Observ pe aceasta lista ca majoritatea vorbesc de intalniri la Brasov
> sau la Sibiu . Ok si asa dar nimeni nu se gandeste ca este plin sezon
> si multi vin spre mare ? De ce nu o intalnire si la mare ? Cred ca
> este si asta o optiune. Voi ce parere aveti ?
S-a vorbit de Brasov si Sibiu pentru ca sunt in centrul tarii.

Cat despre Floss Camp 2008 ar fi fain sa mergem cu cortul la mare dar nu
stiu unde. Mi-ar place sa merg cu cortul la mare dar nu in 2 Mai sau
Vama veche.

Asteptam propuneri. Daca este timp si exista oameni disponibili putem
merge si la munte si la mare.

> Nu am mai vazut nici o propunere in legatura cu evenimentul de la
> Constanta din Octombrie. Au loc alte discutii dar nu se pune problema
> Constantei . Why ? Alex a explicat clar ca in cateva zile trebuie sa
> dam mai departe niste subiecte . Astept propuneri.

Pentru mine noiembrie este undeva departe si imi este foarte greu sa
stiu exact ce voi face atunci. Poate trebuie sa plec cu serviciu si nu
sunt in tara.

In rest ce sa spun. Dupa cum ai obervat pe lista de fac tot felul de
propuneri. Unele ajung sa fie finalizate, despre altele doar se discuta.

> Totusi , este vorba de o Conferinta Nationala nu o intalnire intre
> noi. Cred ca merita un mic efort. Nu credeti ?
Probabil ca merita. Eu mai degraba am auzit de LVLE decat de CNIV.

--
Adi Roiban