[software-liber] How much is Bill worth?

Sorin-Mihai Vrgolici salted.light la gmail.com
Joi Iun 26 14:00:41 EEST 2008

În data de Jo, 26-06-2008 la 13:23 +3000, Agnes Horvath
<agnes la vdel.com> a scris:

> There are people who don't like capitalism, and people who don't like
> PCs.
> But there's no one who likes the PC who doesn't like Microsoft. -- Bill
> Gates

Sunt multe afirmații de genu ăsta puse pe seama lui Bill Gates. Una
asemănătoare e cea făcută într-o dezbatere despre memoria de baza a
PC-urilor: „512 Kb is enough for an entire world. There is no need for
640 Kb.” Eu nu prea dau crezare acestor afirmații „inteligente”, deși mi
se par haioase. Desigur nu o să divulg nici eu sursa.
Cred că pe lista aceasta sunt foarte mulți care l-ar contrazice.
Personal tare aș vrea să îi pot spune în față că nu îmi place firma lui.
Nici o grijă, mănânc singur plăcinta și roșiile. >:)

--
Sorin-Mihai Vârgolici
Un ataşament non-text a fost şters...