[software-liber] Re: Sugestii si comentarii pentru incearca.softwareliber.ro

Alex Eftimie alex la rosedu.org
Joi Iun 26 14:13:58 EEST 2008

2008/6/26 cipyk <cucu.ciprian la gmail.com>:

> kudos si din partea mea!
>
> Eu as fi vrut sa scriu cateva articole de utilizare de zi cu zi, spre
> exemplu - Generarea cuprinsului automat in Writer. Cred ca multi au
> nevoie de asa ceva si poate nu se prind ca se poate, sau cum se face.
> Am gasit pe http://ro.openoffice.org/ un ghid de initiere in Open
> Office, dar in ghidul ala nu am gasit.
> In plus in ghidul ala sunt multe chestii si cred ca e mai greu de
> cautat.
> Eventual pot face un link la acel ghid pdf.
>
> Credeti ca se justifica?

Eu cred ca da, un articol/mai multe articole despre OO.org se
justifica, avand in vedere si discutiile recente despre gradul de
popularitate al suitei de birou, in Romania.

Atat timp cat este usor de digerat si atrage necunoscatorul spre
utilizare, eu zic ca un articol este adecvat pentru Incearca.

--
Alex Eftimie