[software-liber] Re: De ce nu ne vedem si in Constanta ??

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Joi Iun 26 14:33:21 EEST 2008

Adi Roiban wrote:
> În data de Jo, 26-06-2008 la 03:16 -0700, aygun a scris:

> Pentru mine noiembrie este undeva departe si imi este foarte greu sa
> stiu exact ce voi face atunci. Poate trebuie sa plec cu serviciu si nu
> sunt in tara.

Pe linga asta evenimentul de la Constanta pare sa cam sperie oamenii:
putin cam oficial, subiecte mai serioase, angajament pentru o perioada
lunga, responsabilitate... oamenii percuteaza mai repede la ceva mai
informal.