[software-liber] Re: De ce nu ne vedem si in Constanta ??

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Joi Iun 26 15:14:27 EEST 2008

Alexandru Szasz wrote:

> Eu cred că dacă ne-am întâlni la mare nu ar mai fi nimeni interesat de
> software liber :)

Pai nu era vorba de un eveniment organizat in octombrie? Ce sa faci
atunci la mare altceva decit FOSS?

Intr-o nota mai serioasa, cred ca ar putea fi atractiv pentru un public
mai larg ceva de genul: hai la mare, cind e soarele periculos pentru
plaja stam in casa si linuxim, cind se poate la distractie.