[software-liber] Invitatie CreativeCommons.ro

Stas Sushkov cool2sv la gmail.com
Joi Iun 26 15:21:21 EEST 2008

Salut Goga Aurelian Liviu

Imi permiteti o intrebare,
la ce a-s avea nevoie de site-ul creativecommons in romania, daca
momentan din punct de vedere juridic, orice licenta CC in romania e
fix caca, (pardon de expresie)?

In loc sa fie cheltuiti banii pe mirror-uri de pretutindeni a
site-urilor ce sunt destul de mature si stabile in cat sa-si permita
pagini localizate, mai bine ati incerca o grabire a rezolvarii
situatiei in care se afla momentan
http://creativecommons.org/international/ro/

Merci pentru invitatie, insa momentan mi se pare inutila pagina romaneasca CC...
O zi faina!

P.S.: Imi cer scuze pentru raspunsul asa direct, si sper sa veniti cu
un raspuns la fel de prompt si direct pentru a ma contrazice.

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/