[software-liber] Re: Invitatie CreativeCommons.ro

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Joi Iun 26 15:26:03 EEST 2008

Goga Aurelian Liviu wrote:
> Buna ziua,
>
> Va invitam sa vizitati site-ul http://www.creativecommons.ro si sa
> contribuiti si dvs. la dezvoltarea acestuia. Cum ?

La fix emailul asta, acum citevaminute il primisem si ca spam prin unul
din formularele de contact de pe un site de-al meu si ma pregateam sa ii
scriu unui prieten care chiar lucreaza la CreativeCommons si sa ii cer
parerea, sa fac o sesizare...

Ce-i cu el? Cu certitudine NU exista filiala romaneasca a CC, este facut
pentru PageRank? pentru bani din AdSense? Pentru a atrage trafic? Se
doreste o ferma de linkuri?