[software-liber] Re: moderare

Igor Stirbu igor.stirbu la gmail.com
Joi Iun 26 15:39:34 EEST 2008

În data de 26 iunie 2008 15:35, Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com> a scris:
> Cred ca restrictia a fost ridicata dupa prima runda de invitati, si nu stiu
> daca a fost decizia buna.

E greu să decizi cum se va comporta persoana odată ce va fi
abonată la listă. Moderarea consumă resurse iar abonarea prin
invitație încetinește fluxul de oameni. Cred că zgomotul pe listă
este inevitabil și metode de constrângere vor aduce mai multă
daună decât folos. Dacă apar scâtei de flăcări tot ce trebuie e
să ne abținem de băgat lemne și să ne concentrăm la ce-i util.

--
:wq