[software-liber] Re: Unde ne întalnim?

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Iun 26 15:48:54 EEST 2008

În data de Jo, 26-06-2008 la 08:59 +0300, Alexandru Szasz a scris:

> O fi în centru, dar Timișoara - Brașov ~ 8:30 ore cu trenul.
> Sibiu, Sighișoara și zonele de acolo sunt mai accesibile cu trenul și
> din București și din Timișoara (~6 ore cu trenul).
OK. Astept sa vad suportul pe care il avem in Sibiu.
Eu imi doresc sa putem organiza in Sibiu, dar daca nu facem cumva si
rezolvam si in Sighisoara :)

In momentul de fata vad 2 evenimente diferite.

1. Floss Camp 2008, care este o iesire in natura cu cortul si care are
ca principal scop socializarea. Nu ma astept sa participe multa lume :)
Asta să fie în vară

2. Intalnirea nationala la care ar fi fain sa participe toate persoanele
implicate in software-ul liber, inclusiv cei entuziasti ce se ocupa de
promovare. Vom avea ocazia sa prezentam proiecte, sa aflam mai multe
despre ele si sa informam corect mai departe.
Asta pentru la toamnă.

Se pare ca inca suntem in faza de brainstorming in ceea ce priveste
organizare evenimentelor.

Pentru Floss Camp avem o prima variantă oferta de „cazare” a lui Andrei
iar pentru punctul 2 încerc să văd cât de multe putem face în Sibiu.

Încă mai aștept propuneri pentru locul de desfășurare FLOSS Camp.
Aveți idee e de munte sau un deal unde am putea merge ?

Spor!
--
Adi Roiban