[software-liber] Re: Sugestii si comentarii pentru incearca.softwareliber.ro

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Iun 26 15:58:04 EEST 2008

În data de Jo, 26-06-2008 la 04:00 -0700, cipyk a scris:
> kudos si din partea mea!
>
> Eu as fi vrut sa scriu cateva articole de utilizare de zi cu zi, spre
> exemplu - Generarea cuprinsului automat in Writer. Cred ca multi au
> nevoie de asa ceva si poate nu se prind ca se poate, sau cum se face.
> Am gasit pe http://ro.openoffice.org/ un ghid de initiere in Open
> Office, dar in ghidul ala nu am gasit.
> In plus in ghidul ala sunt multe chestii si cred ca e mai greu de
> cautat.
> Eventual pot face un link la acel ghid pdf.
>
> Credeti ca se justifica?
Sugestia mea este sa incerci sa scrii articolul si sa vedem ce iese.
Daca este bun il punem pe toate site-urile.
Daca nu este bun, venim cu comentarii, il umbunatatim si il punem pe
toate site-urile :)

Am uitat sa spun.

Propunerile pentru traduceri le puteti trimite la adresa de email
 incerca LA softwareliber.ro

Deasemenea ar fi interesat sa primim propuneri si pentru slogan!

> Cipri

Succes!
--
Adi Roiban