[software-liber] Re: De ce nu ne vedem si in Constanta ??

aygun Abibula.Aygun la gmail.com
Joi Iun 26 16:12:57 EEST 2008

> Pai nu era vorba de un eveniment organizat in octombrie? Ce sa faci
> atunci la mare altceva decit FOSS?
>
> Intr-o nota mai serioasa, cred ca ar putea fi atractiv pentru un public
> mai larg ceva de genul: hai la mare, cind e soarele periculos pentru
> plaja stam in casa si linuxim, cind se poate la distractie.

Pai igur ca asa ceva se doreste. Doar nu se vine la mare doar ptr
Linuxeala. Mare , Soare , Fun etc. Imbinam placutul cu utilul. Eu stau
in 23 August , undeva dupa Costinesti asa ca , cine vine prin statiuni
( Olimp , Neptun , Venus , Saturn , Jupiter ....) ar putea da de stire
si am putea sa o punem si de un Linux Beach fest :D
Nu credeti ?

Evenimentul este in Octombrie dar trebuie sa percutam acum , zilele
astea ca sa fim introdusi in program.

Aygun