[software-liber] Re: De ce nu ne vedem si in Constanta ??

aygun Abibula.Aygun la gmail.com
Joi Iun 26 16:53:54 EEST 2008

> Pe linga asta evenimentul de la Constanta pare sa cam sperie oamenii:
> putin cam oficial, subiecte mai serioase, angajament pentru o perioada
> lunga, responsabilitate... oamenii percuteaza mai repede la ceva mai
> informal.

Aici ai pus punctul pe I. De asta imi era teama. Am observat acest
lucru , unde este de vobit si daca se poate fara prea multe intrebari
( pertinente ) mergem. Unde este nitel mai oficial si mai serios ,
unde este raspundere mai mare batem in retragere. OK , poate nu le
stim pe toate , poate nu vom sti sa raspundem la toate intrebarile
puse acolo , dar ne facem simtita prezenta.

OK , nu stiti daca veti veni , dar asta nu cred ca va impiedica sa ne
recomandati cateva subiecte. Ne documentam , le testam si le prezentam
noi. Nici macar cu asta nu ne puteti ajuta ?

Din nefericire am vazut mute chestii de acest gen pe listele de
discutii din RO. Cand e de vorbit toata lumea care mai de care. Cand e
de facut ceva suntem muti.
Nu o zic cu rautate si nici cu repros ci este ceea ce am constatat.
Unii merg pe OSS pina la un punct iar pe urma zic " STOP , m-am
saturat sa fac munca de pomana , daca ies bani din asta merg mai
departe , daca NU pina aici !!!" Altii duc  OSS-ul la nivel de
orgoliu.

Dezvoltam un soft si apare cineva care face ceva ptr softul meu ( un
front-end , o alta versiune imbunatatita  sau un soft care are ca
dependinte softul meu ). Ei bine , omul are nevoie sa puna in pachetul
sau si bianrele sau sursa softului meu.Am fost surprins sa vad ca unii
NU sunt dispusi ca colaboreze.

Un amic a dezvoltat de curand un soft iar cand l-a rugat pe cel  care
facuse una din dependinte softului sau sa includa si binarul si
sursele softului respectiv a fost refuzat. Mai mult , omul habar nu
avea ce stie sa faca softul resectiv ( ma refer la dependinta ).
Mai mult de atat , softul dependinta este in regim OSS si gratuit , ia
ghiciti ce propunere a primit , softul sau sa il faca comercial. Sa se
asocieze cu producatorul softului dependinta si sa faca frontend-ul
comercial.

Din pacate , acesta este OSS-ul in ROMANIA.

Imi  pare rau sa o zic , dar asta este adevarul. Acest amic , a lucrat
singur la softul sau si nu are pretentia la nici un banutz. Desi , a
facut totul de unul singur.

E faza aia , de ce sa nu moara capra vecinului.

Acum , revenind , nu am zis ceea ce am scris mai sus cu referire la
acest grup sau la altceva ci este o parere personala cam la tot ce am
vazut pe listele de discutii din RO. Nu va suparati si nu o luati ca
ceva personal , repros , ton rastit sau altceva. Nu este nimik de
acest gen. Este o simpla constatare.

Revenind , va rog recomandati subievte de prezentare la CNIV.

Cu respect ,

Aygun