[software-liber] Re: De ce nu ne vedem si in Constanta ??

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Joi Iun 26 17:12:47 EEST 2008

Salut Aygun,

> Aici ai pus punctul pe I. De asta imi era teama. Am observat acest
> lucru , unde este de vobit si daca se poate fara prea multe intrebari
> ( pertinente ) mergem. Unde este nitel mai oficial si mai serios ,
> unde este raspundere mai mare batem in retragere. OK , poate nu le
> stim pe toate , poate nu vom sti sa raspundem la toate intrebarile
> puse acolo , dar ne facem simtita prezenta.
>
> OK , nu stiti daca veti veni , dar asta nu cred ca va impiedica sa ne
> recomandati cateva subiecte. Ne documentam , le testam si le prezentam
> noi. Nici macar cu asta nu ne puteti ajuta ?

Nu cred ca e vorba de speriat, ce e asa mare lucru, o prezentare e o
prezentare
indiferent cui prezinti, atat vreme cat ai materialul pus la punct.
In cazul meu interesul e scazut pentru ca 1) e departe si 2) am mai zis,
prefer sa
tina prezentari cei locali pentru a intari comunitatea si a castuga si ei
experienta.

Idee am dat si eu (Edubuntu) puteti foarte bine sa prezentati doi din CTLug
sau chiar tu singur.
Nu vad absolut nici un avantaj in a prezenta cineva din alt oras atat timp
cat materialul e
prezentat la fel. Doar pentru ca e conferinta nationala nu inseamna ca nu e
destul daca ies
in fata doar cei din Constanta :)
Deci serios, Aygun, asta e in your court, tineti-va de organizatori, faceti
planuri si fiti pregatit
de prezentare. Daca poate veni cineva din alt oras e bine, daca nu, nu e
nici o problema.

La fel, cei din Arad sa pregateasca ceva pt Linux in medii virtuale din
septembrie, etc.
Cred ca sunt multe asemena conferinte, evenimente pentru profesori in toata
tara, nu e scalabil
sa facem din toate eveniment national. Cat mai multe grupuri autonome si
care isi impartasesc
experienta pe lista si schimba idei, nu un grup centralizat care delega sau
da indicatii.

Jani