[software-liber] Re: De ce nu ne vedem si in Constanta ??

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Joi Iun 26 17:16:55 EEST 2008

2008/6/26 aygun <Abibula.Aygun la gmail.com>:

> Din nefericire am vazut mute chestii de acest gen pe listele de
> discutii din RO. Cand e de vorbit toata lumea care mai de care. Cand e
> de facut ceva suntem muti.

Stai puțin, noi suntem pe aici programatori și utilizatori, poate unii
artiști ocazionali. Nu știu să fie printre noi un orator.
Cred că e evident că pentru a vorbi în fața unei mulțimi ai nevoie de
puțină pregătire și experiență.
Nu avem experiență pentru că nu au existat până acum prea multe ocazii
de a face o prezentare.
În fond trebuie să cucerești un public, nu să-l plictisești.