[software-liber] Contactare Inspectorate

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Joi Iun 26 17:18:47 EEST 2008

In Cluj am avut putin succes cu prezentarile in licee; desi nu era opozitie,
cred ca profesorii
nu vroiau sa se lege la cap. Ulterior am inteles ca exista anumite conditii
si proceduri pentru a putea
tine o prezentare oficiala in liceu, avand in vedere ca sunt minori cei de
acolo.

Am contactat Inspectoratul Judetean din Cluj si am primit promisiunea ca din
1 septembrie vom face o
intelegere prin care vom putea merge cu avizul lor in licee sa tinem
prezentari FOSS. Cu hartia de la ei
probabil va fi mai mult interes.

Pentru cei din alte judete, in caz ca dupa inceputul anului scolar s-ar
putea sa fie prea tarziu sau se lungeste,
sugerez sa incercati de pe acum sa luati contactul cu cei care se ocupa de
informatica in Inspectorate si
sa stabiliti o intalnire pe toamna sau chiar acum daca nu-s prea ocupati.

Hai sa avem din anul scolar viitor un plan coordonat pe toata tara si cu
prezentari asemanatoare!

Jani