[software-liber] Re: De ce nu ne vedem si in Constanta ??

aygun Abibula.Aygun la gmail.com
Joi Iun 26 18:29:37 EEST 2008

Nu trebuie sa ai nu tiu ce skill-uri de orator ca sa prezinti software
OSS. A face lobby  nu cere talente de orator. Este suficient sa
etalezi ceea ce stii. Prima data cand am sustinut un Linux Fest am
avut ceva emotii pina sa scot primele cuvinte. Ei bine , acest lucru
( emotia ) a disparut in circa un minut.

Important este sa fii bine documentat si sa faci fata intrebarilor !

Mie nu imi este teama sa prezint. Problema este CE ?

In afara de LTSP cu Moodle , JoomlaLMS , Gcompris si Edubuntu nu am
alte subiecte.

Alte idei ?

Multumesc ,

Aygun