[software-liber] Re: Contactare Inspectorate

Andrei Nicolau andrei.nicolau la gmail.com
Joi Iun 26 18:55:27 EEST 2008

Total de accord.

Si vreau sa fac cateva sugestii:

Cand va duceti sa  prezentati, puneti un afis in scoala cu o saptamana
inainte.

Ganditiva dinainte ce veti prezenta si facetiva un plan, pregatitiva
materiale and stuff.

Luati in considerare ca majoritatea daca nu chiar toate liceele au sali
festive, deci  nu  va ingrijorati in privinta spatiului.

Si cam atat, daca imi mai vin idei mai scriu pe parcurs.

p.s. faceti un orar pe site la o sectiune speciala cu fiecare eveniment unde
va fi, cine va prezenta, cand va fi ,ce va fi prezentat, iar dupa prezentare
sa postati si materialul.Sa-l faceti ceva gen orar si arhiva.Astfel cei care
il vor vedea , poate vor citi ceva ce le-a placut si le va parea rau ca au
pierdut si  vor atenta si la alte prezentari.

andrei