[software-liber] Re: De ce nu ne vedem si in Constanta ??

Andrei Nicolau andrei.nicolau la gmail.com
Joi Iun 26 19:13:59 EEST 2008

Eu vad ca ai subiecte.Nu te astepta sa prezinti tu 4 ore.Gandestete ca
timpul poate fi limitat la maxim 30 min din cate  am inteles.

Cat despre prezentari locale, eu nu cred ca un eveniment tine neaparat de
cei din orasul respectiv.Ideea e sa ne intalnim cat mai multi sa vedem niste
prezentari si sa ne facem relatii noi, sa cunoastem oamenii cu care vorbim
pe mail.

Cred ca la Cluj au fost mai  mult cei din alte orase, si cel mai mult s-a
socializat dupa prezentare la bere.Cel mai mult a contat partea aia cand
toti erau relaxati, vorbeau intre ei la o bere, faceau cunostinta cu alti
linuxisti and stuff.

Linuxul din cate am inteles eu este o comunitate care colaoreaza la nivel
mondial nu doar local, asa ca de ce sa nu ii intalnim pe cei cu care am
vorbit pana acum?

Andrei