[software-liber] Re: Contactare Inspectorate

Ciprian Cucu cucu.ciprian la gmail.com
Joi Iun 26 19:24:18 EEST 2008

Eu am inteles de la cineva de la noi de la universitate, ca exita o
intalnire la inceputul lui septembrie la inspectorat cu inspectorul si
profesorii de specialitate - un fel de consiliu profesoral.
Poate putem participa la acea intalnire, tine o mica prezentare si stabili
niste relatii mai bune cu profii de info. Bineinteles foaia aia oficiala de
la inspectorat e utila.

Cipri

P.S. Daca stiti profi de la universitati, vorbiti cu ei sa va introduca - in
general sunt relatii puternice intre unii profi si inspectori.