[software-liber] Re: Contactare Inspectorate

Andrei Nicolau andrei.nicolau la gmail.com
Joi Iun 26 19:31:30 EEST 2008

Eu il am in Gl pe bunicu care e prof, din pacate nu e de info.Dar pot obtine
aceleasi rezultate cred.In plus pot obtin sali in facultati pentru preentari
in galati.Trebuie doar sa spuneti.