[software-liber] Re: Contactare Inspectorate

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Vin Iun 27 00:51:26 EEST 2008

2008/6/26 Ciprian Cucu <cucu.ciprian la gmail.com>:

> Eu am inteles de la cineva de la noi de la universitate, ca exita o
> intalnire la inceputul lui septembrie la inspectorat cu inspectorul si
> profesorii de specialitate - un fel de consiliu profesoral.
> Poate putem participa la acea intalnire, tine o mica prezentare si stabili
> niste relatii mai bune cu profii de info. Bineinteles foaia aia oficiala de
> la inspectorat e utila.
>
> Cipri
>
> P.S. Daca stiti profi de la universitati, vorbiti cu ei sa va introduca -
> in general sunt relatii puternice intre unii profi si inspectori.

Nu trebuie neaparat cunostinte, daca ii cauti personal sau le dai tel sau
mail te poti introduce. Zici ca esti de la facultate si despre ce e vorba.
Ajuta cunostintele dar nu ar trebui sa facem ceva doar daca avem asa ceva :)
Cred ca nici la inspectorat nu le-ar displacea sa intre in contact cu GSL,
probleme pot aparea doar daca aparem in licee si profii nu stiu sigur de
unde venim si ce intentii avem.

Poti incerca tu in Alba?

Harta lui Stas va fi extinsa cu diverse icoane nu doar pentru LUGuri ci si
pentru alte subcomunitati si proiecte cum ar fi orase unde din toamna GSL
tine prezentari in licee :)

Jani