[software-liber] Re: Contactare Inspectorate

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Vin Iun 27 00:54:47 EEST 2008

008/6/26 Andrei Nicolau <andrei.nicolau la gmail.com>:

> Eu il am in Gl pe bunicu care e prof, din pacate nu e de info.Dar pot
> obtine aceleasi rezultate cred.In plus pot obtin sali in facultati pentru
> preentari in galati.Trebuie doar sa spuneti.

Ok. Spunem :)

Deci pentru liceele din Galati poti incerca prin bunicul tau sau alti profi?
Trebuie un contact de la inspectorat care stie informatica pentru a da un
acord initial. Apoi in timpul verii compunem o propunere mai
detaliata cu totii si o prezentam la inceputul anului scolar in judetele
unde am facut contacte.
Avand in vedere ca va fi pentru elevi chiar nu e nevoie de oratori
innascuti, ci tinut prezentari intrdouctive.

Jani