[software-liber] Re: Contactare Inspectorate

Andrei Nicolau andrei.nicolau la gmail.com
Vin Iun 27 00:57:06 EEST 2008

Cel mai bine e ca am "pile" din fosti mei colegi in toate liceele importante
in GL.Si tocmai am  vb cu un baiat de pe ubuntu si sapt viitoare facem o
intalnire in gl sa vedem daca avem un lug sau nu:)

deci o sa incerc pe la inspectorat and stuff si in functie de ce reusesc va
tin la curent:)

andrei