[software-liber] Re: Contactare Inspectorate

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Vin Iun 27 01:00:07 EEST 2008

2008/6/27 Andrei Nicolau <andrei.nicolau la gmail.com>:

> Cel mai bine e ca am "pile" din fosti mei colegi in toate liceele
> importante in GL.Si tocmai am  vb cu un baiat de pe ubuntu si sapt viitoare
> facem o intalnire in gl sa vedem daca avem un lug sau nu:)

Sper sa aveti un LUG cat de curand. Si doi entuziasti sunt deja un LUG, desi
mic. Succes la intalnire :)

> deci o sa incerc pe la inspectorat and stuff si in functie de ce reusesc va
> tin la curent:)

fain. Probabil ii va ajuta informatia si pe cei din alte judete care
incearca.

Jani