[software-liber] Grup local Galati-Braila

Adi Roiban adi la roiban.ro
Vin Iun 27 12:27:00 EEST 2008

Salut,

Chiar dacă există RLUG consider că este bine să existe grupuri locale
care să promoveze softwareul liber în zona lor.

Zilele trecute am avut o discție mai aprinsă pe RosEdu în care povesteam
dacă este mai bine să avem un singul RLUG sau să existe mai multe
lug-uri răspândite în toată țara.

Eu îi sprijin pe baieții din Galați și Brăila, în incercarea lor de
forma un grup local și sper după această întlălnire să vedem și primele
prezentări în licee.

Dacă credeți că are rost, vă rog să dați mai departe acest anunț și să
comentați despre utilitatea acestui grupul din Galați-Brăila.

Mai jos este anuntul întâlnirii.
------------
Salut,

În data de 5 Iulie 2005, începând cu orele 11.00AM va avea loc în Galați
o întâlnire a persoanelor interesate de promovare software-lui liber în
zona oreșelor Galați și Brăila.

Chiar dacă inițiativa a pornit din interiorul comunitații Ubuntu România
la întâlnire sunt invitați toți cei care vor să se implice în promovarea
software-ului liber, indiferent de distribuție sau de proiect.

Puteți citi mai multe pe forumul Ubuntu România și sunteți invitați ca
până atunci să folosiți acest forum pentru comunicare.
http://forum.ubuntu.ro/viewtopic.php?id=2412

Succes!
--
Adi Roiban