[software-liber] Re: Propunere logo...

Ciprian Cucu cucu.ciprian la gmail.com
Vin Iun 27 18:17:57 EEST 2008

Am obtinut si eu trei modele de la un prieten designer din Timisoara.

Linkurile sunt:
http://www.valentinvieriu.com/gsl1.png
http://www.valentinvieriu.com/gsl2.png
http://www.valentinvieriu.com/gsl3.png

Ca simbolism, primele doua lucreaza atat pe tema cresterii organice a
softului liber cat si pe cea a prospetimii (frunza fresh din 2). In plus, in
prima e si o idee puternica de radacini (si poate joc de cuvinte cu root).
La fel, cred ca exprima si ideea de libertate - natura este de obicei
asociata cu senzatia de libertate.
Al treilea model lucreaza pe alt plan - elefantul simbolizeaza seriozitate,
putere, impact.

Mie cel mai mult imi place sigla2, cromatica si senzatia pe care mi le da
cred ca sunt potrivite.

Va rog sa le luati in considerare - bineinteles se pot face retusuri.
Vreau sa precizez ca daca vom alege unul dintre aceste variante, Valentin
(autorul) a solcitat un singur lucru: un link mic undeva in footer-ul
paginii softwareliber.ro spre un proiect al lui.

Cipri