[software-liber] Intalnirea sambata 28 Iunie 2008

Adi Roiban adi la roiban.ro
Vin Iun 27 19:39:13 EEST 2008

Salut,

Maine 28 Iunie 2008 , Alin trece prin Cluj si am zis ca ar fi fain sa ne
vedem la un suc, o bere.

De aceea ne vedem in data de 28 Iunie, ora 11.00 pe terasa Hard Rock sau
Caminul 0 (depinde unde e liber) ca sa stam la o poveste.

Mai jos este agenda provizorie (va rog sa mai adaugati)

1. Vazut unde si cand mergem in Floss Camp 2008
2. Luat pulsul pregatirilor pentru intalnirea nationala. Gasit nume
pentru intalnire.
3. Vazut ce facem cu logo-ul
4. Vazut cand si cum mai facem tricouri cu software liber si cu firefox
5. Vazut modalitate de a aduna bani pentru a diverse materiale
promotionale. Are rost. Nu are rost.
6. Vazut ce facem cu traducerile din Ubuntu, traduceri ce nu sunt
upstream. Contactat Misu Moldovan.
7. Povestit despre participare la LVLE si ICVL 2008
8. Facut plan pentru prezentarile in licee.

Dupa cum am spus, daca credeti ca mai trebuie discutat ceva, va rog sa
comentati.

Succes!
--
Adi Roiban