[software-liber] Intalnirea sambata 28 Iunie 2008

Stas Sushkov cool2sv la gmail.com
Vin Iun 27 20:03:48 EEST 2008

Ba acuma cand am plecat si eu incepeti. :-)

De fapt intrebarea mea este: daca e cineva pe lista inscris din
moldova, sa dea un mesaj sa vedem poata n'o un suc/apa ceva :-)

--
()  Campania Panglicii în ASCII
/\  http://stas.nerd.ro/ascii/