[software-liber] Re: Propunere logo...

Stas Sushkov cool2sv la gmail.com
Vin Iun 27 22:28:57 EEST 2008

Mie mi se pare mult cerinta autorului.
Conditia contribuirii era donatia in totalitate a lucrarii cu surse cu
tot, in schimb maxim ce puteai obtine era un tricou cu noua sigla cand
va fi tiparit acela (tricoul pana la urma il pun eu la bataie sa nu
fie probleme).

Mi-ar placea sa vad sursa (sper sa nu fie un psd luat de pe net si
prelucrat, cel putin elefantu a aia bate)...

Cat despre lucrari,
la 1-a nu-mi plac culorile, sfatul meu ar fi sa mai lucreze cu culorile.
La 2-a, eu a-s cauta un font mai ok...
La 3, e ok. Desi is cam multe culori, trebuie minimizat numarul de
culori daca vrem sa-l adoptam ca sa-l putem tipari pe tricou.

In rest, astept si eu o propunere de la Nicu..
Weekend placut ;)

--
() Campania Panglicii în ASCII
/\ http://stas.nerd.ro/ascii/