[software-liber] Re: Propunere logo...

Ciprian Cucu cucu.ciprian la gmail.com
Sâm Iun 28 00:20:13 EEST 2008

Poate eu sunt subiectiv, ca e prietenul meu, dar nu mi se pare mare lucru sa
punem un link in footer spre pagina lui, ca nu ne costa nimic. Si nu-i vreo
pagina cu filme porno, sau ceva cu care nu vrem sa ne asociem.
Dar asta putem discuta daca hotaram ca una din variantele alea e ok.

Eu as mai avea o idee legata de marketing /  promovare: cred ca ar fi bine
sa desemnam o singura persoana care sa fie responsabila cu strategia de
marketing / promovare a grupului. Normal ca el poate beneficia de sprijinul
celorlalti, dar cand vine vorba sa se ia o decizie, cu cat sunt mai multi
cei care trebuie ascultati pentru decizia respectiva, cu atat e o decizie
mai greu de luat. Vezi logo - fiecare are cu totul alta parere si eu sunt
sigur ca nu vom reusi sa fim toti 100% multumiti cu ce va iesi in final.

Asa putem zice - un an (sau 5 , 6 luni) dl. Y este "coordonator" al
activitatilor de marketing si decide - daca afisele arata bine, daca
tricourile arata bine, daca se fac sau nu stickere si cu ce, daca , daca ,
daca...
In modul asta putem sa ne concentram pe activitatile propriu-zise:
prezentari, intalniri, proiecte samd.

Cipri