Propunere logo...

Stas Sushkov cool2sv la gmail.com
Sâm Iun 28 15:34:12 EEST 2008

Cipri, ce ar fi daca fiecare cine contribuie, ar cere un link in footer?
Am face director web!

Iar cat despre o singura persoana la marketing, din experienta mea,
aceste lucruri duc la divergente si conflicte uneori indirecte. Mi se
pare ok metoda folosita pana acum: vot si discutii libere motivate.

Weekend placut.

--
()  Campania Panglicii în ASCII
/\  http://stas.nerd.ro/ascii/