[software-liber] Re: De ce nu ne vedem si in Constanta ??

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Sâm Iun 28 15:49:51 EEST 2008

Ar trebui sa fie aplicatii cu care sa aiba destula experienta cei care
prezinta.
Sa nu fie luati prin surprindere de intrebari si sa poata face demo. Sa nu
fie ceva
superficial care poate fi aflat in 5 minute pe situl proiectului.

GNU Octave am inteles ca se foloseste in loc de Matlab la Poli Bucuresti.
Poate cineve
de acolo va poate ajuta.