[software-liber] Re: Propunere logo...

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Sâm Iun 28 15:55:40 EEST 2008

2008/6/28 Ciprian Cucu <cucu.ciprian la gmail.com>:

> Poate eu sunt subiectiv, ca e prietenul meu, dar nu mi se pare mare lucru
> sa punem un link in footer spre pagina lui, ca nu ne costa nimic. Si nu-i
> vreo pagina cu filme porno, sau ceva cu care nu vrem sa ne asociem.

Cum zice Stas,  putem pune la multumiri unde avem si alti contributori si
sponsori dar nu mi se pare ok ideea de link permanent.
Si ceilalti facem astea pentru grup si nu pentru autopromovare.

> [...]
>
> Eu as mai avea o idee legata de marketing /  promovare: cred ca ar fi bine
> sa desemnam o singura persoana care sa fie responsabila cu strategia de
> marketing / promovare a grupului. Normal ca el poate beneficia de sprijinul
> celorlalti, dar cand vine vorba sa se ia o decizie, cu cat sunt mai multi
> cei care trebuie ascultati pentru decizia respectiva, cu atat e o decizie
> mai greu de luat. Vezi logo - fiecare are cu totul alta parere si eu sunt
> sigur ca nu vom reusi sa fim toti 100% multumiti cu ce va iesi in final.

Asa e, dar inca nu a fost nimeni care sa dovedeasca ca face marketing de
unul singur atat de bine incat sa fie automat lasat. Daca se va intampla
sigur acolo se ajunge, dar nu se face asta prin vot.
De ex daca incepe si promoveaza cu rezultate incontestabile va deveni
persoana de marketing de facto. Ca si la contribuit cod.

Jani