[software-liber] Re: De ce nu ne vedem si in Constanta ??

Sâm Iun 28 19:33:52 EEST 2008

2008/6/28 Jani Monoses <jani.monoses la gmail.com>:
> Ar trebui sa fie aplicatii cu care sa aiba destula experienta cei care
> prezinta.
> Sa nu fie luati prin surprindere de intrebari si sa poata face demo. Sa nu
> fie ceva
> superficial care poate fi aflat in 5 minute pe situl proiectului.
>
> GNU Octave am inteles ca se foloseste in loc de Matlab la Poli Bucuresti.

Bine ca in alte parti se poate, eu n-am avut voie nici cu gnuplot nici
cu octave, doar matlab si grafice in excel.

De curiozitate printre astia mai batrani ati reusit ceva munca de
convingere prin facultate in privinta aplicatilor pe care le folositi.
Eu unul am incercat la fiecare materie in ultimii doi ani si doar la
baze de date am reusit. Se mai poate la Joldos ca deh...gcc si la OS
unde avem un laborator de ubunturi.

Daca da care a fost metoda de abordare? Si de ce unii profesori se
INCAPATANEAZA sa folosim produse care COSTA exagerat de mult in primul
rand.  Poate imi scapa mie ceva dar cred ca scopul mediului
educational este de a-ti facilita accesul la informatie.

Ce au mai exact profesorii/facultatea de castigat daca descurajeaza
folosirea unei metode alternative de procesare si interpretare a
datelor, unii fara argumente altii chiar dau dovada ca nu stiu despre
ce ii vorba? Mai mult e regretabil faptul ca nu este sprijinita
curiozitatea si creativitatea.

--
Alin