[software-liber] Re: De ce nu ne vedem si in Constanta ??

aygun Abibula.Aygun la gmail.com
Sâm Iun 28 21:18:26 EEST 2008

In ceea ce priveste GNU Octave se oate aranja , nu asta este problema.
Problema era daca sunt in egula si daca fac fata temei Conferintei.
Clar ca nu va fi ceva superficial , si oricum , in 30 de min nu poti
face o prezentare mai aprofundata decat notiunile de baza. Bon , sa
ziceam ca asta se rezolva ,  how to uri sunt tone pe net si pina in
Octmbrie punem mana si ne documentam , practica , tot ce trebuie.

Ce ziceti de celelalte aplicatii ? sunt OK ? Fac subiectul
Conferntei ?

Multzam ,

Aygun