[software-liber] Re: De ce nu ne vedem si in Constanta ??

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Sâm Iun 28 22:24:55 EEST 2008

2008/6/28 aygun <Abibula.Aygun la gmail.com>:

> In ceea ce priveste GNU Octave se oate aranja , nu asta este problema.
> Problema era daca sunt in egula si daca fac fata temei Conferintei.
> Clar ca nu va fi ceva superficial , si oricum , in 30 de min nu poti
> face o prezentare mai aprofundata decat notiunile de baza. Bon , sa
> ziceam ca asta se rezolva ,  how to uri sunt tone pe net si pina in
> Octmbrie punem mana si ne documentam , practica , tot ce trebuie.
>
> Ce ziceti de celelalte aplicatii ? sunt OK ? Fac subiectul
> Conferntei ?

Asta mai mult oragnizatorii ar putea zice. Daca sunt si alte aplicatii nu
doar Octave,
in funcite de cat timp va fi pt prezentari, o altrenativa ar fi o prezentare
cu subiectul,
'alternative libere la softuri comerciale folosite in universitati', unde sa
fie sumar prezentate
diverse aplicatii. Nu stiu ce alte materii sunt unde se cumpara soft, cele
de electronica
ca orcad si xilinx nu stiu daca au ceva substitute la fel de mature.

Jani