[software-liber] Re: De ce nu ne vedem si in Constanta ??

aygun Abibula.Aygun la gmail.com
Sâm Iun 28 23:28:26 EEST 2008

On 29 Iun, 03:19, "Udrescu Gabriel Florin" <gabi.udr.... la gmail.com>
wrote:
> Sper să nu fie cu supărare această "băgare" a mea în seamă, dar v-ar
> interesa o prezentare a unui router care rulează Linux? Platformă MIPS cu
> OpenWRT modificat?

Nu man , de ce sa ne supere . Noi facem lista , o dam mai deprte la
profesor sa vedem ce se preteaza si ce nu. Eu unul ma bucur ca mai
gasesc pe cineva pasionat sa puna linux si pe prajitorul de aine.

Personal am un Edimax BR 6104 KP pe care l-am modificat ( interfata
seriala cu MAX 232 )  si pe care am pus un Midge Linux.

Da-mi mai multe detalii.

Aygun

PS: Black Knight ( fiind din jud Constanta ) a facut Open Video Robot
cu Open WRT. Un router modificat cu o camera web si acre se poate
deplasa. Parca asa era.