[software-liber] Re: De ce nu ne vedem si in Constanta ??

Udrescu Gabriel Florin gabi.udr.lin la gmail.com
Sm Iun 28 23:36:21 EEST 2008

Despre Cosmin Gorgovan aka Black Night şi proiectul său găsiţi mai multe
aici<http://wifiromania.net/comunitatea-din-romania/ovr-proiect-romanesc-premiat-la-infomatrix-2008/>şi
aici <http://wifibot.linux-geek.org/>.

--
Udrescu Gabriel Florin - A.Faith