[software-liber] Re: De ce nu ne vedem si in Constanta ??

Udrescu Gabriel Florin gabi.udr.lin la gmail.com
SÔm Iun 28 23:39:28 EEST 2008

My bad, am dat send aiurea. Prea multe tab-uri deschise, prea multe ferestre
deschise... prea multă aglomeraţie. E vorba de un proiect de a cărui
promovare m─â ocup eu (┼či nu numai) ├«n Rom├ónia: FON ┼či routerele LaFonera.
Wikipedia <http://en.wikipedia.org/wiki/FON> e cea mai bun─â surs─â de
informare cu privire la acest subiect. A┼č putea s─â prezint un router La
Fonera, La Fonera + ┼či eventual, un La Fonera cu add-on-uri software, care
îi adaugă multe funcţii noi.

--
Udrescu Gabriel Florin - A.Faith
http://afaith.eu - Lumea lui A.Faith