[software-liber] Re: De ce nu ne vedem si in Constanta ??

aygun Abibula.Aygun la gmail.com
Sâm Iun 28 23:54:29 EEST 2008

Excelent , mie unul imi convine ! Hardist fiind de formatiune ma
incanta tare mult treaba cu Open WRT. Apropos , cum faci flashuirea si
ce functii noi adaugi ? Daca are porturi usb ii poti adauga storage
extern ? Ma intresa un torrent client cu interfata web sa nu tin in
ria lappyul sau sistemul . Dupa caz.

Danke ,

Aygun