[software-liber] Re: De ce nu ne vedem si in Constanta ??

Udrescu Gabriel Florin gabi.udr.lin la gmail.com
Dum Iun 29 00:18:10 EEST 2008

La Fonera simplu nu are decât posibilitatea de a te lega cu un cablu serial
modificat la el şi asta numai dacă-i desfaci carcasa. La Fonera 2 va avea şi
client de torrent şi multe altele incluse. plus port usb. poţi vedea
aici<http://wifiromania.net/diverse/la-fonera-2/>un clip legat de
asta.
eu sunt din Craiova (asta referitor la celălalt email al tău)

--
Udrescu Gabriel Florin - A.Faith
http://afaith.eu - Lumea lui A.Faith