[software-liber] Re: De ce nu ne vedem si in Constanta ??

Udrescu Gabriel Florin gabi.udr.lin la gmail.com
Dum Iun 29 00:28:25 EEST 2008

În primul rând, aş vrea să ştiu exact când o să fie această prezentare,
fiindcă în octombrie ar trebui să mai ajung la o întâlnire (în afara ţării)
şi n-aş vrea să le încurc. de deplasat probabil mă voi deplasa cu trenul sau
cu microbuzul. de avion (personal) încă n-am bani :))

--
Udrescu Gabriel Florin - A.Faith
http://afaith.eu - Lumea lui A.Faith