[software-liber] Re: De ce nu ne vedem si in Constanta ??

aygun Abibula.Aygun la gmail.com
Dum Iun 29 00:34:09 EEST 2008

> În primul rând, aș vrea să știu exact când o să fie această prezentare,
> fiindcă în octombrie ar trebui să mai ajung la o întâlnire (în afara țării)
> și n-aș vrea să le încurc. de deplasat probabil mă voi deplasa cu trenul sau
> cu microbuzul. de avion (personal) încă n-am bani :))

Prezentarea va avea loc pe data de 10 octombrie. Una sau doua zile + /
-.

Multumesc de initiativa. Vb si cu restul oamenilor si te tinem la
curent.

Sper din suflet sa se aprobe si prezentarea ta.

Aygun