[software-liber] Re: De ce nu ne vedem si in Constanta ??

Udrescu Gabriel Florin gabi.udr.lin la gmail.com
Dum Iun 29 00:38:50 EEST 2008

ah, e bine :D cam apropiate una de alta, dar dacă e, nu-i bai, vin de-acolo
direct la c-ta. mersi pentru primirea caldă de care am avut parte (cel puţin
din partea ta). dacă am avea o astfel de atmosferă în cadrul tuturor
comunităţilor din .ro (şi nu numai) ...

--
Udrescu Gabriel Florin - A.Faith
http://afaith.eu - Lumea lui A.Faith