[software-liber] Re: De ce nu ne vedem si in Constanta ??

aygun Abibula.Aygun la gmail.com
Dum Iun 29 00:57:33 EEST 2008

> ah, e bine :D cam apropiate una de alta, dar dacă e, nu-i bai, vin de-acolo
> direct la c-ta. mersi pentru primirea caldă de care am avut parte (cel puțin
> din partea ta). dacă am avea o astfel de atmosferă în cadrul tuturor
> comunităților din .ro (și nu numai) ...

OK !  Abia astept sa vad ce se decide la nivel de organizatori. Poate
facem o sesiune de Linux on MIPS . Si slava Domnului avem ce arata :
tu Fonera , Cosmin OVR-ul ( daca va fi dispus ) si eu amaratul de
Edimax BR6104 KP.

Cred ca le putem lega pe toate intr-o prezentare. Ce zici ?
Daca e bagam numai Fonera si OVR-ul.

Nu ai ptr ce sa-mi multumesti. Asa imi pare ca este Bine si Frumos.
Omul vrea sa prezinte ceva  din celalalt colt de tara si tu sa il
repezi sau mai stiu eu ce ? Eu unul incurajez prezentarile din orice
zona ar veni ele.

Numai bine man ,
Succese