[software-liber] Re: De ce nu ne vedem si in Constanta ??

Udrescu Gabriel Florin gabi.udr.lin la gmail.com
Dum Iun 29 01:06:14 EEST 2008

Cred că ar fi perfect! mai ales că în ultima vreme apar tot mai multe
dispozitive care rulează Linux. Poate până atunci, apare şi mult aşteptatul
Gphone :D
Ai discutat cu Cosmin? Să-l invit şi pe el să ia parte la aceste discuţii
sau te ocupi tu de contactarea lui?
btw, trebuie să te contactez cu privire la Edimax-ul ăla, că am şi eu unul
acasă, dar modelul wireless, şi tare mult m-aş dori un full linux pe el :D

--
Udrescu Gabriel Florin - A.Faith
http://afaith.eu - Lumea lui A.Faith