[software-liber] Re: De ce nu ne vedem si in Constanta ??

aygun Abibula.Aygun la gmail.com
Dum Iun 29 01:21:15 EEST 2008

> Cred că ar fi perfect! mai ales că în ultima vreme apar tot mai multe
> dispozitive care rulează Linux. Poate până atunci, apare și mult așteptatul
> Gphone :D
> Ai discutat cu Cosmin? Să-l invit și pe el să ia parte la aceste discuții
> sau te ocupi tu de contactarea lui?
> btw, trebuie să te contactez cu privire la Edimax-ul ăla, că am și eu unul
> acasă, dar modelul wireless, și tare mult m-aș dori un full linux pe el :D

Problema care se pune este , de unde facem rost de un Gphone cu titlu
de prezentare ?

Cu Cosmin nu am vb inca , dar no problem , se rezolva. Daca este spune-
i tu sa citeasca topicul asta si sa ne decidem ce avem de facut.

In ceea ce priveste Edimaxul no problem. Cand doresti , imi zici si
stam  de povesti. Tinand cont ca poti face multe cu acel router ( ADM
5120 isi spune cuvantul ) astept cu nerabdare sa te ajut. ADM 5120
poate fi overclock-at pina la 200 Mhz :D  desi el nativ merge la 133
Mhz. De la model la model are 2M flash si 16 sau 32 MB ram. Cam cat
avea sistemul meu din 1999. Good old times.Poate fi atasat si LCD
display , USB stick ptr sistemul de fisiere si programele care nu mai
incap in flash , sa nu mai zic de hdd pe usb. Se poate atasa Web Cam ,
si tone de softru pe stick. % interfete de retea : 1 wan si 4 lan-uri
fiecare setabil dupa bunul plac. Poti lua net de la un singur provider
si da in 4 clase diferite.
Cand ma gandesc cate se pot face cu jucaria. :D

Adersa de mail , aygun_abibula la yahoo.com  YM aygun_abibula

Succese

Aygun