[software-liber] Re: Kiwi Linux Custom - please help

Jani Monoses jani.monoses la gmail.com
Dum Iun 29 23:55:53 EEST 2008

Salut Aygun,

compiz este deja pe CD ca in Ubuntu, doar nu e aplicatia de advanced
settings parca.
awn nu am oflosit e alt wm deci ar tulbura destul de tare defaultul
Gnome/Ubuntu/Kiwi

Restricted manager poate adauga deja ati/nvidia e drept nu cele mai noi.
Ca si cu Ubuntu e foarte importanat sa avem ceva stabil si newbie friendly
fara a dauna nici
un pic stabilitatii pe cat posibil. Orice specific si neinlcus poate fi
apt-get-at, cu ocazia asta arati si cat
e de usor si sigur e sa aduci pachete pe un linux modern :)

E foarte fain ca faceti workshop, o sa fie sigur cativa candidati tineri pe
acolo pentru noua generatie CTLug :)

As zice deci sa folositi Kiwi asa cum vine, nu e nici efort prea mare de
instalat awn si mai important poate nu
introduce un kiwi numit la fel dar putin diferit. Poate crea confuzie daca
unii studenti zic la prieteni dupa ce au vazut kiwi prima data
ca vine cu awn. Iar aia descarca de pe site si nu vad asta. Pe de alta parte
facut un nou derivative pt eye candy e prea mult lucru.

Am pus schimbari fata de ubuntu nu neaparat pt custom feel ci doar chestii
esentiale pt a mari sansele de adoptie, adica ce am vazut showstoppere
pt cazuri reale : limba necunoscuta, Romtelecom Clicknet nefunctional,
frustrare codecuri... Mai sunt deciziile ekiga/audacious/thundebird care
nu-s
atat de evident bune pt oricine si care pot fi discutate. Pentru cei mai
obisnuiti cu calcurile si pentru customizari mai avasate e numai bine sa se
obisnuieasca
cei noi cu synaptic si ideea de updaturi.

Asta e parerea mea si cred ca e mai mult ajutata raspandirea daca facem un
numitor comun care acopera sa zicem 95% (fata de cei sa zicem 93% din
Ubuntu)
necesitati si blockere dar fara sa deactiveze ceva stabil (metacity). De
fapt puteti arata si awn si e17, ala sigur le va lua fata :)

Daca aveti net la workshop chiar nu va fi problema.

Jani

PS: Noroc ca m-am uitat acum la mail, maine vreau sa fac offline day ca am
foarte mult de lucru adunat
si cu netul langa nu am nici o sansa progresez :)